Klantenservice
Bestellen & betalen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over het plaatsen van een bestelling, het doen van een betaling en het gebruiken van een account.
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg een product toe aan je winkelwagen via de knop. In jouw winkelwagen kun je doorgaan naar het afrekenen, hier vul je jouw gegevens in en kun je betalen. De bestelling wordt nu verwerkt en kun je volgen in jouw account. Daarnaast krijg je hier ook een mail over en houden we je op de hoogte van het bezorgproces.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij ons kun je makkelijk betalen met iDEAL, credit card, Apple Pay, Google Pay en Shop Pay.
Via iDEAL kun je met vrijwel elke Nederlandse bank betalen. De credit cards die wij accepteren zijn Visa, Mastercard, Maestro, American Express en UnionPay.
Kan ik een account aanmaken?
Je account staat op mijn.puremade.nl, daar kun je gemakkelijk inloggen met je email. Er wordt dan een eenmalige inlogcode gestuurd, waarmee je in jouw account kunt komen. Hierdoor hoef je geen wachtwoord meer te onthouden, makkelijk toch?
Bij het plaatsen van een bestelling wordt er automatisch een account voor je aangemaakt, zodat je de bestelling makkelijk kunt volgen. Ook kun je hier je retour aanmelden of dezelfde bestelling opnieuw plaatsen.
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
In je account op Mijn PureMade kun je je adresgegevens wijzigen. Ook tijdens het plaatsen van een bestelling kun je jouw gegevens nog veranderen.
Het is helaas niet mogelijk om zelf je emailadres te wijzigen, omdat deze gebruikt wordt voor het inloggen en gekoppeld is aan je bestellingen. Mocht je toch je emailadres willen wijzigen kun je ons een mailtje sturen.
Bezorgen & installeren
Is het bestellen gelukt en ben je benieuwd naar het vervolg? Hier vind je meer informatie over de kosten en het proces van je pakketje.
Wat zijn de kosten voor bezorging?
De kosten voor bezorging in Nederland zijn €4,95. Maar bestel je voor meer dan €30,-, dan is de bezorging gratis!
Voor nu bezorgen we helaas nog niet buiten Nederland.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 1 tot 2 dagen voor alle producten die op voorraad zijn. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat het langer duurt, dan houden we je op de hoogte via de Track & Trace.
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je bestelling geplaatst is houden we je op de hoogte via de mail en in je account op mijn.puremade.nl.
We sturen je ook een Track & Trace, op die manier kun je jouw pakketje makkelijk volgen tot het bezorgd is.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Je kunt een paar dingen doen als je je pakketje niet ontvangen hebt.
Bekijk de Track & Trace code van je bestelling
Deze kun je vinden in Mijn PureMade of in de orderbevestiging in je mail.
Controleer het bezorgadres
Bekijk en controleer of het bezorgadres helemaal kloppend is.
Check je mail
Heb je een bericht gehad dat het pakket ergens anders is bezorgd of een 'niet-thuis' bericht ontvangen?
Pakket nog niet gevonden?
Wacht nog even af, want het zou zo kunnen zijn dat je bestelling vertraagd is. Mocht je jouw pakket na 5 dagen nog niet ontvangen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Retourneren & annuleren
Niet helemaal tevreden of toch iets anders in gedachten? Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen rondom retourneren, annuleren, garantie en het behandelen van klachten.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren, mits de verzegeling niet verbroken is.
Je retourzending kun je makkelijk aanmelden in je account: mijn.puremade.nl. Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Hier zie je ook meteen hoe je het artikel terug kunt sturen.
Daarnaast kun je gebruik maken van het herroepingsformulier.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Kijk bij de pakketdienst van jouw voorkeur voor de prijzen. Deze liggen gemiddeld tussen de €5,95 en €6,95.
Zodra wij de retourzending ontvangen en beoordeeld hebben, wordt je op de hoogte gebracht en maken we het geld terug naar je over.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je bestelling nog niet is verzonden kun je het in sommige gevallen annuleren. Dit kan in je account op mijn.puremade.nl.
Mocht het niet meer mogelijk zijn dan kun je je producten altijd retourneren binnen de gestelde termijn van 30 dagen.
Mag ik een geopend flesje terugsturen?
Wegens hygiënische redenen kunnen we oliën met een verbroken verzegeling niet retour nemen. Het is dus niet mogelijk om een geopend flesje te retourneren.
Wat voor garantie heb ik?
Op de aroma diffusers zit standaard 2 jaar garantie. Bij normaal gebruik zou het product namelijk minimaal 2 jaar mee moeten gaan.
Wil je het product aanmelden voor garantie, dan kun je contact met ons opnemen via info@puremade.nl of via het contactformulier.
Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?
We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent. We willen er alles aan doen om je verder te helpen.
De stappen die je kunt nemen
De snelste manier is om contact met ons op te nemen, dat kan via het contactformulier, via de chat of de mail. We streven naar een reactie binnen 1 werkdag.
Mochten we er samen niet uitkomen of je niet naar tevredenheid kunnen helpen. Is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie of als Europese consument aan het ODR platform van de EU.
Staat je vraag er niet tussen?
Over ons & contact
Neem contact op
Mocht je vraag er niet tussen staan helpen we je natuurlijk graag verder. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina, de chat linksonder of via de mail: info@puremade.nl
Over PureMade
Wij streven ernaar om het vinden en bestellen van de juiste etherische olie zo makkelijk mogelijk te maken. Kom meer te weten over onze achtergrond, missie en visie.
De voorwaarden
Onderstaande voorwaarden zijn belangrijk om te weten waar je aan toe bent. Neem ze rustig door en bij vragen helpen we je graag!
Algemene voorwaarden
Bij het doen van een aankoop zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Op de pagina hieronder vind je de nodige informatie.
Retourbeleid
Niet tevreden over je aankoop? Bovenaan de pagina in het kort de belangrijkste retour informatie en hieronder de uitgebreide versie.
Privacyverklaring
Jouw privacy is belangrijk voor ons. Meer informatie hierover vind je in onze privacyverklaring, welke je hieronder kunt lezen.
Cookiebeleid
Ook wij gebruiken cookies om onze website zo goed mogelijk te laten werken. Bij het openen van de website wordt je voorkeur gevraagd.